Dabīgā kosmētika no Indijas!

Tiem, kuri vienreiz apciemojuši Indiju, tā saglabājas atmiņā ne tikai kā valsts ar unikālu kultūru un savdabību. Nācijas ilggadība, tās iedzīvotāju veselīgie un skaistie mati, āda, zobi nepaliek neievēroti. Tas ir Ajurvēdas nopelns. 

Vārds „Ajurvēda” cēlies no diviem vārdiem: „Ajur” - kas nozīmē dzīvība, un „vēda”, - kas nozīmē „zināšanas, zināt”. Ajurvēda nozīmē „dzīves zinātne” un ir senākā medicīniskā sistēma, kuru praktizē Indijā, Šrilankā un Nepālā. Budistu mūki Ajurvēdu ieviesa Ķīnā, Tibetā, Korejā, Mongolijā, tādā veidā atstājot nopietnu garīgo mantojumu vietējās medicīnas sistēmās. 
Ajurvēda mums atklāj augu izmantošanas, saderības un koncentrātu noslēpumus. Rezultātā augu ārstnieciskās funkcijas pilnā mērā parādās visdažādākajos krēmos, pārtikas piedevās, šampūnos, ziepēs, sejas maskās, zobu pastās, losjonos.
Ajurvēdas kosmētika – savā ziņā vienīgā, kura radīta no dabas komponentiem. Nav daudz tādu clvēku, kuri zina, ka dabā ir augi, kuriem raksturīgas šampūna, krēma, ziepju, zobu pastas funkcijas. Tos visus pārzina Ajurvēda. Daži no tiem mums labi pazīstami (Citrons, Aloja, Roze), bet daži aug vienīgi Indijā (Ašvaganda, Gokšura, Haritaki).

Preparātiem, kuri pagatavoti no dabīgajiem, pārsvarā augu valsts komponentiem, piemīt unikālas īpašības. Tie nav toksiski un to antioksidantu īpašības aizsargā ķermeņa šūnas no brīvo radikāļu ietekmes un kaitīgām vielām. Tie kalpo kā nervu sistēmas kamertonis – harmonizē nervu sistēmu ar apkārtējo vidi un iekšējiem orgāniem, normalizē organisma enerģētisko līdzsvaru, imūnsistēmu. Šie preparāti neizraisa pieradumu un atkarību.

Ajurvēdiskie preparāti un kosmētika, ietekmējot šūnu līmenī, saglabā cilvēkam jaunību un mundrumu, piešķir ādai veselīgu izskatu un mirdzumu, palīdz smadzeņu darbam, nomierina prātu un piešķir laimes sajūtu. Komponentu sastāvs ajurvēdiskajos preparātos saskaņots tik smalki, ka uz katra cilvēka organismu tie iedarbojas kā kamertonis, noskaņojot katru orgānu un katru enerģētisko kanālu uz savu sākotnējo frekvenci un veic harmonizējošu ietekmi uz fizisko ķermeni, nervu sistēmu un enerģētisko lauku.

Atgriežoties mājās no Indijas, cilvēki aktīvi sāk lietot pārbaudītu brendu, kā, piemēram, Himalaya Drug Company ajurvēdisko kosmētiku. Šīs kompānijas kosmētiku mēs piedāvājam interneta veikalā (www.herbals.lv). Vēlāk mēs jūs iepazīstināsim ar citiem brendiem un produktiem, kuri pazīstami visā Indijā un aiz tās robežām.
1930. gadā misters Manals nodibināja «Himalaya Drug Company», ar mērķi mūsdienīgā formā piedāvāt cilvēcei senās indiešu medicīnas noslēpumus. Ar šādu mērķi viņi pievērsās senajiem Ajurvēdas rakstiem. Pirms nonāk lietotāju rokās, katrs kompānijas produkts daudzus gadus tiek pētīts un klīniski pārbaudīts.

Izmantojot mūsdienīgas pētniecības metodes un ražošanas iespējas, «Himalaya Drug Company» visas pasaules cilvēkiem padarīja pieejamu produkciju, kurai nav nekādu blakusparādību. To apstiprina mūsu tirgū pazīstamais produkts „Liv.52”, kurš atjauno aknu šūnas. Katru trešo sekundi pasaulē tiek nopirkta viena „Liv.52” vienība.
Vēl viens no populārākajiem senajiem ārstniecības preparātiem – Čavanpraš, - džems ar vitamīniem un minerāliem. Tā labdabīgo ietekmi apstiprina tūkstošgadīga vēsture.

Leģenda par Čavanpraša izcelsmi vēsta: gudrais Čavans, kurš dzīvoja pirms divpadsmit tūkstošiem gadu, sajutis tuvojamies vecumu un slimības, griezās pēc palīdzības pie dvīņiem Ašvini, kuri praktizēja Ajurvēdu. Zinādami viņa tikumus un dievbijību, Ašvini viņam uzdāvināja „Jaunības eliksīra” recepti. Gudrais devās uz Himalaju pakāji un savāca receptē norādītos četrdesmit deviņus augus un minerālus. Tad viņš triju dienu laikā pagatavoja brīnumainas iedarbības eliksīru, kuru lietoja katru gadu 108 dienas. Stāsta, ka Čavans nodzīvojis vēl tūkstoš gadus un šo zemi atstājis bez vecuma un slimību pazīmēm. Kopš tā laika līdzeklis ar brīnumaino iedarbību tiek saukts gudrā Čavana vārdā.  Mūsdienu zinātnes metodes atklāj tādas „Jaunības eliksīra” īpašības, kuras pārsteidz zinātniekus un ārstus un apstiprina tā apbrīnojamās profilaktiskās iespējas un izplatītāko mūsu gadsimta slimību ārstēšanu.

«Himalaya Drug Company» misija – apmierināt katra cilvēka vajadzības pēc kosmētikas un farmakoloģijas, izmantojot dabas bagātības. Kompānija uzskata, ka veselības aizsardzības ideāla sistēma nozīmē senās Indijas medicīnas un mūsdienu zinātnes sadarbību. 

Mēs jums piedāvājam pieskarties tradīcijām, kurām vairāk kā 5000 gadu un padarīt savu dzīvi bagātāku ar dabīgiem kosmētikas līdzekļiem.

31.08.2007

www.herbals.lv

BackTop
Aforisms
Novecošana nemaz nav tāda briesmīga lieta, ja ņem vērā alternatīvas...